Kızlar bebeğim 4 aylık olucak 5 gün sonra, lansinoh yavaş akışı kullanıyorduk ama bebeğim çektikçe cuk cuk sesi geliyor çenesi yorulup bırakıyor mama bitmeden. B3nde orta akış ağızlık alıp taktım. Tek içişte bitiriyor mamayı ama içtikçe karnından gurul gurul ses geliyor. 3 gündür veriyorum sabahları gaz sancısıyla uyanıyor. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu