Alya-Sena benim doktorum 6. Aydan once vormo dodo😀
Hahahaa 🤣🤣 aynen ya tam da ifade ettiğiniz gibi halbuki zTen doktorlar duruma göre gidişat belirler ama her anne çocuğu için en iyisini bilir karar verir mesela kuzenim aynı dediğiniz gibi 6. Ayda başladı çocuk hiçbirşey yemedi doğru düzgün ve sadece emzirdi zayıf kaldı çabuk hastalanıyor bir de..şimdi kızı oldu mesela oğlumda yaptığım hatayı yapmayacağım kızıma 4. Ayda tadıma başlatacağım doktor ister kabul etsin ister etmesin diyor ben de çoğu kişinin yaşadığı problemleri gözlemledim ve 4. ayda tadımlara başlamayı düşünüyorum zaten tadım olacak doyurucu kaşık kaşık yedirmeyeceğiz biraz mantık yani 😅
Alya-Sena herkes cocuk doktoru profoser olms ya yok o verilmez yok bu verilmez ondan sonra cocugum ek gida yemiyo red ediyo tabi eder tadini bilmiyoki onceden sadece tadini alsa sonra yeme olayina gecse sorun yok burdada soruluyo ne vereyim ne yapaym diye hemen bi linc hemen bi bilmslik
Kesinlikle çok haklısınız yazdıklarınızda 👍🏼👍🏼👍🏼 Tadını önceden bilenle bilmeyen aynı olmaz ama tabi ki 6. Ayda başlayıp da hiç sorun yaşanmadan ilerleyenlerde vardır ama genelde hep problem yaşıyorlar gördüğüm kadarıyla 😊