Benimde ikizlerim var onlarda öyle 5 aylık gece mutlaka iki kere uyanırlar hem meme hem mama veriyorum gece uyandıklarında uykuları fazla açılmasın diye mama veriyorum mamalarını içip uyuyorlar ama birazda gazları olduğu için de uyanıyorlar geceden gaz damlası verdiğimde rahat uyuyorlar ama yinede uyanıp mama içip geri uyuyorlar