Ben de mama denedim yemedi, biberonu zaten emmiyor kaşıkla verdim onu da çıkartıyor. İlk iki ayda bir iki kere ben yokken mama vermişlerdi o zaman yemişti ama şimdi yemiyor yüzünü buruşturuyor. 5 ay 6 günlük, aynı sizin gibi geceleri sık uyanmasın diye vermek istedim ama başarılı olamadım 🙂bekleyeyim, bir çözümü var mıymış 🙂