Melisadogan0 şu an 30cc yeterli oluyor her öğünde genelde ama bunu en iyi çocuğunuzla anlarsınız. Ben 20 günlükken yetmediğini görüp 60 yapmıştım. Bazen 50 bazen 60 bazen 30 içip bırakıyordu. Yani çocuk o an ne kadar istiyorsa o kadar verin. Bi kere 60 deneyin içiyorsa sonrakilerde de 60 yaparsınız. Veya sabah 60 içti ama öğlen 30 içti kalanı bıraktıysa sonraki günler öyle yapar verirsiniz. Yani sadece beslenmede değil her şeyde çocuğunuzu gözlemleyin. Size en doğruyu o gösterecektir.