Hanim58 Herkese merhaba ..dün boğazım acıyordu gece baya şişmiş yutkunurken canım yanıyor hafif de ateş var emzirirken antibiyotik kullanan var mı ? Bebek emerken bi değişiklik yaşadınız mı ? Cevap veren herkese teşekkür ederim
Ecemsu12 Hanim58 aquamentin bogaz enfeksiyonlarında kullanılıyor doktorum vermıstı. Herhangi bir degısıklık olmadı bebeğim emıyor.
Mbrre Hanim58 dogumdan sonra dikisler için vermişti doktor ama sütüne gecmez demişti bebegimde De Bi sorun oluşmadı cok gecmis olsun:)
yumurtam Hanim58 çok geçmiş olsun, emzirirken kullanılan antibiyotikler var evet ama önce bir muayene olun derim, belki bakteri değil de virüse bağlı bir enfeksiyon geçiriyorsunuzdur, boşuna antibiyotik almış olmayın, acil şifalar
atesvesu Hanim58 gecmıs olsun canım bende kullandım herhangi sorun olmuyor ama yinede doktorun verdiği antibiyotiki kullan
Hanim58 yumurtam saol cnm muayene oldum lenflerde şişkinlik var antibiyotik olmadan zor toparlarsın dedi