Vldnshn1 Arkadaşlar çekirge doruk hastanesinde yakın zamanda sünnet yaptıran var mı?Kime yaptırdı? Memnun kaldı mı? Fotoğraf çekimi,süsleme diyorlar nasıl?Bilen birisi varsa HELP