Sinemolojib Aynı durumdayız 20:30da iki çocuğumuda uyuttum yarım saat arayla sürekli uyandılar aerık saat 1 oldu dedim tamam uyuyabilirim ses yok dalmışım hemen zaten küçük oğlumun sesine kalktım ve gerçekten sabah 4:50ye kadar yarım saatte bir uyandı ve 6 da tam olarak uyandı güne başladık zar zor yine uyuttum ama şimdide kızımı kreşe hazırlıcam 😬😬 Koca geceede deliksiz tek uykum 1 saat şimdiden gözleirmin içi yanıyor bakalım gün nasıl geçecek 😬