Kızlar merhaba.Gecen cumartesi kanamam oldu adet oldum sandım hatta şaşırdım çünkü daha günü gelmemişti.Ertesi gün yok oldu 1gun sürdü.Bugun kadın doğuma çıktım ,Altan baktı gebelik yok ama dış gebelik olabilir dedi kan testi alalım dedi. Daha geçen ay beta hcg değerimde - yazıyordu.Ama bugün alınan kan sonucunda 0.29 çıkıyor.Doktorumda çıkmıştı soramadım.Adetim gecikmenin 1.gününde sizce bu değer yükselir mi daha sonrasında başına gelen oldumu?