Deryalpp Merhaba anneler, Bebeğinizin kıyafetini neyle yıkıyorsunuz. Birde çıkmayan lekeler için önerileriniz neler ?
Deletedmom_33 Deryalpp Vanish alıp hepsini basacağım en sonunda suya 😅 leke çıkarıcı da ise yaramıyor bazen
Ozlem8126 Kizlar önce ariel le yıkıyorum sonra unibeybi deterjan yumsatici kullaniyirum leke olmuyor iki defa yıkıyorum
Minnakelifim Deryalpp ek gıda kusma veya kaka lekesi için hemen müdahale etmezsen lekeyi çıkarmakta zorlanirsin. Ben kirlendigonde önce beyaz sabunla citiliyorum sonra bebek deterjanı ile yıkıyorum çıkıyor leke
Oflu_u Deryalpp beyazları çamaşır suyuna bastırıyorum 1 aaat öylemtıkıuorum kar beyazı olur ama renklilere çöcüm bulamadım
Deryalpp Önce normal deterjanla yıkayıp sonra tekrardan bebek deterjanı kullanıyorum bazen çıkıyor bazen çıkmıyor. Demek herkeste aynı sorun :)
Ecemilay Deryalpp asperox sarı güç😂😂 lekenin üstüne sıkıp elinizde yıkayın daha sonra makineye bebek deterjanıyla atıp yıkayın miss 😁 kız kardeşim hep öyle yapıyordu