180 cc yaptım 30 unu yedi sonra uyudu bende kapağını kapatıp dolaba koydum beş saat sonra dolaptan çıkarıp sıcak suda ısıtıp yedirdim herhangi bir sıkıntı olur mu internete baktım dolapta 24 saat bekletilebilir diyor ama yine de içim rahat etmedi sanki. Mamanın tadına da baktım iyiydi ama yine de burda sormak istedim ya