Doktora götürdük hasta olmuş dedi şurup verdi bide buhar vermemi söyledi. buhar veriyorum burnuna fizyolojik serum damlatıp aspiratörle çekiyorum ama hırıltısı bir türlü azalmıyor daha doğrusu burnundan çok tıkalıymış gibi ses geliyor ama çok tıkalı olsa süt içmesi azalmaz mı? Azalmadı hiç. Anlamadım ben yardım edin güzel anneler 🤷♀️