26 aylık oğlum geçenlerde ateşi yükseldi boğaz enfeksiyonu olmuşuz 2 gündür antibiyotik kullanıyoruz. Bugün sürekli öğürüyor aşırı balgam var gece uyurken aşırı hırıltısı var. Şuan da öyle kalkıp uykusundan ağlayarak öğürüyor ama bir türlü çıkaramıyor. Yarın tekrardan götürücem. Hava falan da veriyorum ama ağır seyrediyor hastalık başına gelen yada işe yarayan bir yöntem bilen var mı bal zencefil limon falan da karıştırarak verdim ama bilmiyorum ya