Mrb arkadaşlar bebeğim 8 aylık olcak 2 gündür nezle şimdi sulu kaka yapti bir kaç gündür de hep böyle tenizlerken afedersiniz makatindaki et gibi parçalar gördüm sonra iceri girdi basına boyle gelen birşey varmı ilk defa oldu gördüm zaten doğduğun dan beri kabiz