Seydaisik Güzel anneler kızım 2 aylık 3-6 ya da 6-9 astronot tulum arıyorum polar değilde mont tarzında temiz kullanılmış ve mümkünse uygun fiyatlı yardımcı olursanız sevinirim :))
senemmgncr Seydaisik bende var sıfır kullanmadık hiç hediye geldi 9 aylık post açtım resim var bakabilirsiniz
Yagmur1c Seydaisik merhaba bende hello baby markanın kırmızı renk var 9-12 ay 80 cm sayfamda resimleri var
Seydaisik senemmgncr Evet dün akşam gördüm de açıkçası biraz pahalı geldi, aslında uygun diğer satan yerlere göre de maalesef bütçem çok yok yine de teşekkür ederim ❤️
Hellomoto Seydaisik atarım da ben baya pahalı almışım avm dan Bi bebek mağazasından almıştım 700 tl ye geçen sene şimdi aynısını internetten baktım 350 civarında sıfır ürün