Paikolojim cok bozuldu, bebeğime oflamaya, off niye dogum yaptım demeye başladım. Lohusa kafasına yeni giriyorum galiba, göz altlarım mosmor. Gören bana aaay bu halin ne öcülere benzemişsin cok körü görünüyorsun iskelet gibi olmuşsun yüzüne bakmıyomusun kızım sen diyor. Bebeğim bugün sadece gündüz 10-1 arasında uyudu. Saat 2 hala ayagımda sallıyorum uyumuyor. Cidden cok yoruldum normalde geç yatıp erken kalkam biriydim. Şimdi hiç uyuyamıyorum görseniz baş ağrısından konusamıyorum bile