masterana0 Amaç kendimden saklamak Bana verileni kendim bile harcayamamak Kumbara haricinde nasıl yapabilirim hesabımda var biraz
Cioyt Ben çok biriktiyse kendime altın bileklik falan almıştım öyle olunca bozdurmaya kıyamıyo insan 😂😂
Uzgun_anne masterana0 uzun vadede mantıklı duruyor köşede bende hepsinden var bir 20 yılı var bozdurmak için 🤗
AyseAlyamm bebitonunannesi_ ahahhahsha bende kullanmadigin bı patik çorabın içine sakla diyecektim 😂😂😂😂
Cioyt masterana0 ben altından yanayım hep öyle yaparım daha büyük daha ciddi paralar için dolar daha mantıklı bence ama küçük bütçeli parayı altın yapmak daha kârlı oluyo al bozdur iyi para yapıyor dolar kur bazlı hareket ettiğinden daha ciddi para ile yatırım bence daha mantıklı
Uzgun_anne masterana0 sağolun çocuklar için birikim yapıyorum ileride lazım olur belki hepsinden alıp atın kenara kalsın kıyamıyorum onlara
masterana0 Uzgun_anne Bn çok harcıyorum gibi onun yerine hesabımda biriktirmek istiyorum aslında ama yemek falan sipariş ediyorum Ordwn da işte evde de saklamak istemiyorum
Uzgun_anne masterana0 hesap olarak ta açıp biriktirebilirsiniz misal benim çocukların hesapları ayrıdır. Onlara da Euro dolar türk lirası bazında ilerisi için birikim yapıyorum.
1melek1anne Ayy bende biriktiremiyorum ya altın falan alın diyorsunuz ama ben Bi altın parası biriktiremiyorum ki biraz birikince lazım oluyor yine harcıyorum maalesef , para biriktirebilenleri tebrik ediyorum gerçekten