Tuana35 benim kızım da aynı. 2 ay 18 günlük. Burnu tıkalı bikaç gündür. Bu gece arttı galiba ki uykusundan uyanıp durdu çok kısa aralıklarla. Gece 3 te de uyandı hala uyumaya çalışıyor. Saat 5e geliyor. Geceleri böyle yapmazdı aslında iyiydi uykusu ama uyanınca emerken öyle bi savaş verdi ki uykusu açıldı. Gazı var diye gazını da çıkardım bezini değiştirdim sonra mecburen. Yine emerken aynı savaş. Kendini çekiyor ağlıyor vs. Burnunu temizledim şırınga ile. Bira daha rahat gibi ama hala uykuya geçmedi. Dilinde beyazlık vardı pamukçuk mu acaba ondan mı emerken böyle yapıyor diyorum, gaz mı, burun tıkanıklığı mı derken… Hala da tam açılmış değil burnu genizde hırıltı var hala. Allahım acil şifalar versin. Çok zor gecelerinde böyle geçmesi insanı yıpratıyor. Size de çok geçmiş olsun Allahım tez zamanda şifa versin.