Kemerden dolayı kalkışta ve inişte ben emziremedim, hostesler kontrol ediyorlar.ilgisini çekecek bir oyuncak olsun. Emzik kullanıyorsa da emzik. Bizim ki dönüşte full uyudu, gidişte de 2-3 dk huzursuzdu sadece. Bebeğinizi siz tanırsınız, kulaklarına tıkaç alın basınç olmasın zaten usluysa öyle de durur