Merhaba, oğlum 7 aylık ve yaklaşık bir aydır ne yaptıysam emmedi. Ben de ara ara sağdım sütü hep. Son iki gündür de elime geldi bu vesileyle tattım eskisi gibi tatlı değil hatta tuzlu gibi. Sebebi ne olabilir sizce ve eski tadına nasıl getircem ben bu sütü? Başına gelenler varsa lütfen onerde bulunsun