deniz_063 32 aylık olmak üzere. 18. Ayına kadar sıfır televizyon /telefondu
Sonrasın da açtım kontrollü şekilde. Uzun yolculuklar da oto koltuğun da telefon ile duruyordu. Fakat bu aralar kontrolden iyice çıktı. Telefonu elimize alamıyorduk. Gördüğü an verelim diye kıyameti koparıyordu. O olmazsa tv için. 4 gündür tvnin fişini çektim. Telefon sessiz de zaten. Uyumadan asla elime almıyorum. İnşallah unutturacağım. Belli bir zamandan sonra gelişim geriliği / otizm vs olmadığına emin olunca kontrollü izleyebilirler diye düşünüyordum ama kontrolden çabuk çıkıyorlar.
Birde sanırım sakınmak daha fazla düşkünlüğe sebep oluyor. Sürekli tv açık olan, izlettiren annelerin çocukları 10-15 dk sonra sıkılıyor. Aman izlemesin diyen annelerin çocukları bıraksan yapışık gezecek durumda oluyor. En azından benim çevremdekiler hep bu şekilde.