Lasyos Dört buçuk aylık bebeğim sadece soluna dönüyor. Sağdan dönmüyor neden acaba bir sorun teşkil ediyor mudur sizce
AselSenam Lasyos benimde aynıydı, ö yüzden sürekli dönemediği tarafa elimle ittirip döndürüyordum 5. Ayında alıştı 2 haftada. Şuan 6 ayına girecek durdurulamaz bi şekilde dönüp duruyor sürekli 😅
Dilruba_1 Lasyos benimki 3 aylıkken dönmeye başlamıştı evet bugün ben de farketmiştim hatta anneme de demiştim sadece sağ tarafında dönüyor neden sola dönmüyor diye 😊 kendim sol tarafa dönmesi için desteklesem de o tarafa dönmeye pek eğimli değil gibi anlamadım ama sağ tarafa seri şekilde dönüyor sizin dönmeler 4. Ayında mı başladı ?
Acemianne10 Lasyos benimki bugün 7 ay 2 gün doldurdu. Biraz kilolu diye geç dönmeye başlar dedi doktor gerçekten de geç başladı. 7. Ayına kadar toplamda 4 kez dönmüştü. Son iki gündür dönmesi arttı ama o da sayılıydı. Bugün iki dakika sırtüstü yatmadı hep döndü ama sadece ağa dönüyor ben bir ara çok takılmıştım acaba biseyi mi var diye artık çok takılmamayı öğrendim doktor kendini hazır hissedince yapar diyordu ben de öyle düşünüyorum artık
Cananalpaslan Acemianne10 bizimde biraz kilomuz var doktor o yüzden donemiyo olabilir demişti 4 ay 10 günlüğüz.endiselenmistim demekki olabiliyomus😌
Dilruba_1 Cananalpaslan burada duyduğum en yüksek kilo maşallah 😀 4 aylık ve 8300 gr kaç kilo doğdu mama da içiyor mu
demirsmomm benimki de 4 aylık, kilolu ve sadece sola dönüyor 😃 ben yatarak emzirirken diğer tarafına yatıyorum dönmesini teşvik etmek için ama pek dönesi yok gibi bakalım bekliyorum.
demirsmomm Cananalpaslan 9 kilo ama ataktan sanırım pek emesi yok bu aralar 2-3 dakika yalandan emip bırakıyor 😔 sizin atak ve iştah durumu nasıl
Cananalpaslan demirsmomm biz biberonla besleniyoruz sağım yapıyorum hiç emmedi atak bizi pek etkilemedi şükür
demirsmomm Cananalpaslan ay aman aman maşallah 🧿 4.ay atağı bizi duvardan duvara vurdu uyku ve emme berbat 😔
Cananalpaslan demirsmomm çok korkmuştum ama şükür bı sorun yaşamıyoruz inşallah böyle devam eder 😀kilosu için bişey diyolar mi acaba