SedaaDemir 3 aylıkken göz doktoruna götürdüm. Doktor aslında 1. Ay gelmek lazım ama önem verilmiyor dedi. Detaylı muayene yapıyor, çekim vs. 6 aylıkken tekrar görmek istedi. Bana sağlık ocağından biz bakıyoruz boş yere özele para verme demişlerdi bir de. İyi ki götürmüşüm.