Ccyyln Kızlar bebeğim 3500 doğdu şu an 8 aylık ve sadece 7 kilo ne yapacağım nasıl kilo alacak bilmiyorum o kadar hareketli bi bebek ki zaten zor kilo alıyor artık hiç alamayacak galiba
Bebitom_3 Ccyyln benim oğlumda 3500 doğdu şuan 18 aylık 9500 kilo hareketi bir bebekse ne yaparsanız yapın kilo almıyor. Ben kilosunu takmıyorum artık sağlıklı olsun. Yeter
Oykumm_21 Bebitom_3 aynı benim kızım 18 aylık bugün doktora gittik 9500 aşırı hareketli ve benden çok yemek yiyo doktor kilosu az değil dedi saglikli çok şükür neguzel herkes ister yiyip kilo almamayı dedi
Ccyyln SuPerisiiii sağlıklıysa gerisi önemli değil çoğu zaman bunu unutuyoruz aslında anne yüreği işte hep en iyisi en güzeli onun olsun onda olsun istiyoruz
Bebitom_3 Ccyyln bana da öyle diyorlar ve benim çevremde bizden küçük iki tane kilolu bebek var her gelen söylüyor ama onlar mama ve Abur cubur veriyorlar ben sağlıksız gıdaları vermemeye çalışıyorum
Bsraylmzz Ccyyln bunu diyen insanlara sinir oluyorum bi yapıştırcan ağızlarına çevre baskısı olmasa bizim bu kadar kilo takıntımız olmayacak
Bebitom_3 Ccyyln doktor çok hareketli zor kilo alır diyor fındığından cevizine,meyvesinden sebzesine, et yumurta dikkat ediyorum.
Hilalll9595 Ccyyln boyu normal ise kiloyu dert etmeyin hareketli olması daha iyi kilo almaz diyede düşünmeyin kızım 18 aylık olduğunda hazirandan ve bugüne kadar yani 4 ayda 1 kilo aldı yani almaz o kadar dedim ve şok oldum büyüdükçe kilo alımı yavaşlar cümlelerini duydum alakası yok
Sinemisssss Ccyyln birşey farkettim doğum kilosu iyi olan bebekler az kilo alıyor sanki benim kızım da 3.800 doğdu ilk 1 az kilo aldı ama sonra toparladı . Kemik suyu, irmik, hurma, ev yapımı makarna , genelde terbiyeli yemekler veriyorum
Burcingultekin Ccyyln 9. Ayda kan tahlili yapılıyor tiroid bezlerine bakılıyor hızlı çalışıyor mu diye o zaman doktoruna bu durumdan şikayetçi olduğundan bahset belki bezleri hızlı çalışıyordur. Bebeğim bebeğim de 4 aylıkken 7 kiloydu korona oldu. Çok ciddi kilo kaybı yaşadı 5. Ayda 7 kilo 140 gram geldi. Herkes çok zayıflamış dedi. Kimse bu çocuk neler yaşadı iyi misiniz bir rahatsızlık bıraktı mı diye sormadı. Takmışlar bir kiloya sabah akşam şekerli yoğurt yedirip kilosunu hızla toparlamasını bilirim. Ama neden çocuğuma zarar vereyim ki. Kilo muhabbetine girenleri bir daha arayıp sormuyorum bile. Sanane benim çocuğumdan. Kilolu olup sağlığı yerinde olmadıktan sonra ne olacak. Eşim kilo alamıyor benim ben de hamilelikten önce 54 kiloydum. Şuan 65 im gerçi ama olsun. Yani ne olmasını istiyorlar ki anlamıyorum kızım 3700 doğdu ayyy çok küçük ayyy çok minik ayyy erken mi doğdu. Gözüne dursun be kadın anne karnından çıkıyor bu çocuk bırak da küçük olsun.
Ccyyln Burcingultekin zaten hiç kimseyi memnun edemeyiz bizden küçük bi bebek var etrafta 4 aylık ve dokuz kilo ona da gidip gelip bu kesin obez olur bu kadar çok emzirme diyorlar asla ortası yok bazılarına göre
Burcingultekin Ccyyln aynen öyle doktor bir şey demediği müddetçe endişe etmeyin derim. Büyüyünce de kilo vermekle uğraşıyoruz. Her şeyin fazlası zarar