Ipek-Huriye 3 aylik bebegim hala emzik tutmuyor. Ne yapmam lazim onerileriniz var mi? 🤦♀️ Calisacagim bir de o yuzden annem bakarken zorlanmasin istiyorum.
afrAybars Ipek-Huriye tabiri caizse kendimi yırttım tutturamadım sonra bi gün kayınvalidem geldi emziği şerbete batırıp verdi 1 gün boyunca o gün bugündür emiyo
Gamzelim123 Ipek-Huriye yani Bnmkide 3 aylik almiyodu atiyodu. Mecbur verdim artık beni emzik niyetine kullanıyordu. Göğsüm yara olmustu. Ama attıkça verdim Bi hafta uğraştı. Şimdi uykusunda bile emzigi düşünce ağlıyor
Eminecak Ipek-Huriye benim oğlum da 3 buçuk aylık agzinda sakız gibi evirip çevirip atiyor pes ettim artık bu saatten sonra ugrasamicam bir de biraktiramam o zaman da zor
Zyneepemee Ipek-Huriye yani başlarda çok az bişe reçele değdiriyordum onun tadıyla emiyordu 7 aylık falan olduğunda sadece uyuyacağı zaman veriyordum suan 1 yaşını geçti 3 4 gündür emziksiz uyuyor
Ipek-Huriye Ervakusuuum evet denedim. 6 cesit emzik aldim sadece nuk kauçuk emzigi aliyor onu da ciğniyor emmiyor.
Cennet70 E bebeğin 2 aylık emziği var benımkı zorla onu tuttu emziğin tepesıne pıs pıs yani hafifçe vurun yapın ısrarla deneyin geçenlerde bi postta görmüştüm bi arkadaş yazmış bakkalcı emziği diye bir emzik varmış
afrAybars Ipek-Huriye hayır canım ilk batırıp vermede aldı zaten ama ben yinede gün içinde 3-4 kez yaptım şu an emzik olmadan uyumaz çok şükür
Ipek-Huriye Gamzelim123 peki emzige hicbir sey surmeden mi verdiniz? Hangi emzige alistirdiniz ? İnsallah kizim da alisir baya zorlaniyoruz🙈
Gamzelim123 Ipek-Huriye hayır hiçbir şey sürmedim wee baby nin damak emzigi öyle özel Bi özelliği yok