Askbebekkk Merhaba arkadaşlar odam 22 derece bebeğime LCW den aldığım 1.6 tog değerinde uyku tulumunu giydiriyorum içinede zıbını ve alt üst pijamasını giydiriyorum sizce üşür mü?
Askbebekkk anayimbennana baktım şimdi elleri ayakları sıcak LCW tulumları hakkında cok şikayet vardı benimde icim rahat etmedi birde sabaha karşı 20 21 dereceye düsüyor
Urazzuhal Askbebekkk ensesinin biraz daha aşağısı yani sırtına yakın olan tarafı ve göğüsü soğuksa üşür bilginiz olsun ☺️
anayimbennana Askbebekkk yok canım genede iyi bence bizim ev 15 in altına düşüyordu 2.5tog pijama giydiriyordım bide üstünü örtütodım ama acıyordu gece tabi sen gene o arada sıcaklık düşün e kontrol et içini sırtını sıcaksa iyidir