Öncelikle çok geçmiş olsun.Bende ağlayarak ayaklarımı yere vura vura emzirdim bir ay 😪 Sarı kantaron yağı ,zeytinyağı , tahinin yağını sürdüm.Lansinoh ve mustela krem kullandım. E vitamini kapsülünü patlatıp sürdüm Garmastan Pomat krem ile ( kesinlikle yıkadım ama emzirme öncesi ).Penaten krem sürüp göğüs ucumu streç ile kapatıyordum hemşire önermişti Sonunda pes etmiştim artık sürekli yıkamak da insanı yoruyor ilk günlerde .Gümüş kapak kullanmaya başladım en sonunda Düzenli olarak. Teması önlüyor en önemlisi.Bir aydan sonra biraz toparladım. İnşallah sizinse bir an önce iyileşir 🫶🏻