cepoykusu35 insan kaynakları 6 ay alırsın ne zaman dönmek istersen gelirsin demişti. Ben 4 ay almayı düşünüyorum. Bu arada yarı zamanlı çalışma diye bir şey var onuda almayı düşünüyorum ben. Kalan yarı zamanıda kendi yıllık iznimle birleştiricem. tam maaş alıcam böylelikle . Hemde bebeğimle daha fazla vakit geçiricem 🥰