Kafamda bir şeyin doğrusunu bildiğim halde onu yinede kabullendirmeye çalışıyorum . Eğer kabullendiremezsem rahat olamıyorum . İlla onu kendime kabullendirmem lazım . Kafama taktığım o kadar örnek var ki birinden bahsedeyim . Hamile olmadığımı bildiğim halde hamile olmadığımı kafamda kendime kabullendirmeye çalışıyorum . Eğer kabullendiremezsem kafayı yiyecek gibi oluyorum . Tam kabullendiriyorum bir kaç saat sonra tekrar başa sarıyor tekrarlıyorum aynı şeyi . Ve kafamı rahatlattığımda illa beyaz bir şeye dokunmam gerek … Bunun saçma olduğunu bildiğim halde bunu hala yapmaya devam ediyorum . Bunu çevremde bir kaç kişiye söylediğimde takma boşver saçma diyor ama insan yaşamayınca bilmiyor . Hamilelik falan olmadan önce ilaç kullanıyordum bu takıntıyla ilgili. Bu şekilde takıntı rahatsızlığı olan var mı ? Ne gibi tedaviyle başarılı oldunuz ? Bu arada hastalığıma OKB teşhisi konulmuştu