Norveckizi humana kullandım, çocuk için olandan pek bi etki görmedim ben ama görenlerde var. Ben süt olsun diye anason, rezene, kişniş, şerbetçiotu, kimyon, ısırgan karışımını demleyip içiyordum. Hem süt yapıyordu hem onu içtiğimde bebeğim daha sakin oluyordu.