Zelele_zulala90 ben ne zaman okusam yada annem teyzem kayınvalidem okusa benim iki kızımda da huzursuzluk, huysuzluk oldu…o yüzden ne okunur diye yorum yapamayacağım…
Bilimsel olarak bakarsak 2-2,5 yaş arası çocuklarda bir çıplaklık merakı oluyor. Hatta doktorumuz aynada kendine bakar, kendini çok beğenir derdi. Normal bir süreç. Yavaş yavaş konuşarak kızmadan ikna etmek gerekiyor. Benim büyük de çorap giymek istemezdi doktor bırak giymesin derdi. Ben çıplak dolaşmak istediği zaman banyodan sonra hemen kucağıma alıp kaç kaç kaç aaa hızlıca giyinelim. Kimse bizi görmesin fln derdim oyunla karışık öyle kandırıp giydirirdim. Şimdi 3 yaş 8 aylık çıplak değil ama hala daha banyodan çıkınca bornozla kaçıyor evin içşnde bir tur atıyor sonra hadi hadi diyip giydiriyorum.
Bir de doktorumuz evde dolaşmasına müsade edin ama cama gitmemesi gerektiğini söyleyin demişti. Bir zaman sonrada bak biz giyiniğiz. Kimse böyle dolaşmıyor sadece banyoda böyle duruşur fln diye anlatmamızı söylemişti.