Serifeasel hipoglisemiye girdi, 22 gün önce uyandıramadım soluğu acilde aldık, şeker cihazı şekeri okumadı, direkt şeker yüklemesi yapıp şekeri ölçünce 7 çıktı. 2 gün önce taburcu olduk 20 gündür hastenede yatıyoruz. Bir sürü test yapıldı, karaciğeri 10 cm oldu, yağlanma yaptı ve karaciğer enzimleri 600lere çıktı. Sonradan yapılan testler sonucu bu teşhis koyuldu