Benimde öyle 1 ay 20 günlük çığlık atıyor uyanıyor kucağa alınca az susuyor sonra devam aç gibi sürekli gaz sancısı var sürekli ıkınıyor ayaklarını karnına çeke çeke ağlıyor sanki etini koparıyorlar gibi bas bas bağırıyor 😢uykuya dalmakta çok zorluk çekiyor bu aylar böyle mi yoksa bizim bebelerde bir sorun mu var