Çakmak armağanevler mahallesi 23 Nisan caddesinde oturuyorum bugün Ümraniye çarsida bı oyun grubuna gittik ilk defa oğlum baya keyif aldı oynamayı ve aktiviteleri çok yapamadığı için biraz bocaladi ama hem bu yüzden öğrenmesi için hemde 20 aylık oldu hala konuşamıyor sosyalleşirse konuşmada yol kat ederiz diye düşünüyorum ama önümüz kış ev çarşıya gitmek için caddeye baya uzak kalıyor böyle çakmak armağan evler İski de falan bildiğiniz bı oyun gurubu atölyesi varmı