Kızlar merhaba H sonu telefon almaya gideceğiz şu an ıphone 6s kullanıyorum Apple ıphone 6yı artık desteklemeyeceğini duyurdu bide benimki de çok yavaşladı diye değiştirmek istiyorum appledan vazgeçmeye de gönlüm hiç razı değil kibarlığı tasarımı vs çok hoşuma gidiyordu ama yeni bi Apple’a ayıracak bütçem de yok malesef🤐bu yüzden apple a benzeyen ekranı çok büyük olmayan (ellerim küçüktür o yüzden büyük telefon kullanırken çok zorlanıyorum) kamerası güzel olan gerçekçi olan başta Samsung olmak üzere xıaomi oppo vs gibi markalar da dahil olmak üzere önerilerinize açığım bu arada aşırı pahalı olmasın ya da siz model söyleyin gerçekten memnun kalanlar ben de ona göre karar vereyim zira H sonuna bi model seçip eşime söylemem lazım arrık karar vermem lazım belki Samsung galaxy a22 alırım diyodum 4000di 6800 olmuş fiyatlar ışık hızında yükseliyo ne yazık ki😶