Senaktas Merhaba anneler. 6 aylık bebeklerinizin motor ve sosyal gelişimleri nasıl? Neler yapabiliyorlar ve ne tür aktivitelerle destekliyorsunuz? Gelişimlerini olumlu yönde etkileyecek bilgileriniz varsa paylaşır mısınız? Bizim ufaklık 6 aylık oldu. Sırtüstü, yüzüstü, sağ sol her yere dönebiliyor. Bu aralar emeklemeye çalışıyor ve başarıyor gibi. Henüz oturmuyor ve niyeti yok sanırım. Çok fazla çığlık atıyor ve elleriyle ağzına vurup sesler çıkarıyor normal mi? Baba diyebiliyoruz özellikle ağzına vururken baba diyerek tekrar yapıyor kendisi. Oyuncaklarıyla hiç oynamıyor. Genelde kumanda ve bizim elimizdekilerle ilgileniyor. Ek gıdadan sonra sanırım memeye olan ilgisi biraz azaldı. Zaten memeci bir bebek değildi en fazla 3-5 dakika emiyordu. Sizde de yaşandı mı böyle bir durum?
Sevgi1 Senaktas valla benimde 5bucuk aylık dönüyor emekleme ve oturma yok beceremiyor 😂 anne diyo ama herkes yanlışlıkla diyo diyor bilinçsiz ağlarken fln kumandayı alıyor elimizden aynn oyuncak seviyo biizmki ama çok oyuncağı yok almak lazım bisiler
cekuu Bizimki 6,5 aylık. Reflüden dolayı yüzüstü pek zaman geçirememiştik o yüzden sağa dönemiyor ama sola dönüyor. Destekle oturuyor. Mama sandalyesinde oturuyor. 5.ayda ek gıdaya kilo azlığı yüzünden geçtik. Çığlık çok ama bariz bir kelime söylemiyor. Oyuncaklarla arası 5-10 dakika iyi. Karşısında biri olmazsa oynamıyor :) meme mama şeklinde beslendiği için hala aynı süreç devam
Senaktas cekuu bizde de reflü vardı ama yine de bebeğim sırtüstü hiç durmuyordu kendini sürekli yüzüstü çeviriyordu biz de müdahale etmedik belki o yüzden çabuk öğrendi dönmeyi.