Merhabalar, benim siz annelere şöyle bir sorum olacak. Kızım şuan 4 aylık olmak üzere. Doğduğundan beri hiç uyku problemi olmadı. Akşam Saat 11:30’dan sonra sabaha kadar uyuyan bir bebekti ama birkaç gündür gece 3 den önce uyutamıyoruz sizce bunun nedeni ne olabilir. Normalde 11:30 12 gibi kendisi uyku belirtileri verirdi zaten biz de uyuturduk ve hemen uyurdu ama birkaç gündür uyumuyor zorla uyutıyoruz. Sizce neden olabilir??