Lykiavvv Kızlar ya kızıma 4 ay 11 gün falan oldu ve ben her uyumasında kundakliyorum e haliyle dönmeye fırsat olmuyor. Kundaksız da sürekli kendini uyandırıyor. Bu aylarda dönmesi gerekiyor mu? Yani kundağı mı bıraksam artık. Fikrinize ihtiyacım var 😔
tazeanneeeee Lykiavvv benim kızım 5 ay 5 günlük doğduğundan bu yana hala yarım kundak yaparım 3 aylıkken döndü şimdi tam tur dönüyor 4 buçuk aylıkken de geriye doğru emeklemeye başladı. kundakla alakalı değil bence benimki de kundaksız uyuyamıyor her bebeğin gelişimi farklı uyanıkken bol bol karın üstü egzersiz yaptırın
Zlm Lykiavvv kundagi çıkarın bence artık o yüzden değildir donmek uyanıkken yapması beklenen birşey çünkü önce öğrenmesi lazım sonra uykusu da döner siz destekleyin oyuncaklarla ilgisini falan çekmeye çalışın
Deletedmom_112 Daha dönmesi için erken gibi benim kızım 6. Ay civarında dönmeye başladı, ama kundağı yavaştan bıraksan iyi olur zaten büyümüş, bundan sonra kundakda rahat edemez
Demeteymenim Oğlum 7 aylik hala kundağı birakamiyorum 10 dk uyuyup kalkiyor keşke bende biraktirabilsem kundağı daha ne kadar kundakli uyuyacak bakalim 😂
Zlm Demeteymenim bu gülünecek birşey değil bence 7 aylık çocuğa hala kundak yapıyorum diye uzulmeniz gerekir siz kundak yaptıkça o öyle uyumaya devam edecek bırakın bir hafta uyumaz iki hafta uyumaz ama alışır
ortmenanne uzun uyuyacak diye bebeğin gelişimine ket vurmayın kundak 3 ayda bırakılması gerekir. Uyumakta zorlanır evet alışkanlığı o çünkü ama üç gün beş gün uyumaz sonra onada alışır. 3 aydan sonra kundak yapılmaz