Burnundan hırıltı sesı gelıo aspratorle cektm ama.ya bıde hasta olcak gibide değilki ortam.doğalgazı açıom ıcıne kulotlu corap eldıven şapka uzun kollu zıbın gıydırıom.tenı normal sıcaklıkta. 3 gündur evde.1hafta kuvezde kalmıştı.napıcam ya.yarın kontrole goturcm zatende.üfff😔😔😣