Hiç bı zaman eldiven şapka takmadım
12 haftalıkken dokunma duyusu oluşur anne karnında
Eliyle dokunmak ister doğduğunda da
Bu ona güven verir
Bende bunu elinden almamak için eldiven takmadım
Şapkayı da kafasından anne kokusunu duyuyor bebekler diye takmadım
Duştan sonra takıyorum sadece sapkayi