Kızlar kızımın doğuştan vücudunda örümcek ağı kılcal damarlar belirgin ben ilk başlarda üşüdüğünde oluyo sanıyordum ama öyle değil doktora gösterdiğimde kansızlıktan faln diyo önemli bişey değil diyo bebeği böyle olan var mı yada çevresinde gören duyan yazarsa çok mutlu olurum 🙏