Piinnarr bnm bebeğim premature doğmuştu kalbinde delik var dediler üç ay snra kardiyoloji randevu alıp görünsün dediler takipte kalın diye Dr bey kilo aldıkça kapanır dediler küçük delikti kapandı sukur tekrar gelmenize gerek yk dediler inşallah en kısa zamanda şifa bulur bebeğiniz kilo aldıkça kapanacaktır siz takipte kalin