Birkaç gündür karnımda ağrı oluyodu, birkaç gündür de kayısı kompostosu içiyorum, sütlü ara öğün yapıyorum. Şimdi de idrar yolu enfeksiyonu oldum, idrar yaparken yanma, çok sık idrara gitme var. Emzirirken aynı durumu yaşayan var mı, ilaç kullandınız mı, kullandıysanız ne kullandınız? 😔