Kızlar benim bebeğim 4 buçuk aylık ve 40 günlük den sonra kolik bebek dendi ozaman bile uyutmayi başladığım da gece uykusu iyiydi 2 buçuk aylık olduktan sonra yanımda yatırmaya başladım mecburen çünkü hemen uyanıyordu ve emmek istiyordu aç olduğundan değil bu arada gelişimi ayına göre normal ve gündüz uykusu olsun gece uykusu olsun memede memeden sıkıldığını an gündüz uyanıyo yarım saat alarm kurmuş gibi kalkar gecede uykusu geldiği an odaya geçiyorum yatarak emmeye alıştı kucakta emmiyo pappsumu pışışlarak emerek uyutuyorum ama 20 dk sonra uyaniyo tekrar emmek istiyo ve bu araçlardan ensede gözü yarım açık uykuya geçiş yapamıyo ayağımda sallıyorum koyuyorum uyanıyo sonra emmek istiyo emiyo uykuya geçmiyo tekrar ayagimda sallıyorum gece böyle biriyo guduz desen uyku yok napmam lazım bana yardımcı olun peşige alıştirmam lazım