Merhaba anneler,
Beşiğimizi satıyorum bende o parayla karyola alacağım.
Satacağımız için beyaza boyadık, ufak tefek bozukluklar var boyada ama dikkatli bakılmadıköa belli olmuyor. Aşağı inen çitasının üstü çatlak, kesinlikle kullanıma engel değil. Çok severek kullandık ilgilenen olursa özelden veya burdan msj atabilir❤️
https://www.hizliresim.com/jcze5g2
https://www.hizliresim.com/j3gkeom
https://www.hizliresim.com/2lbrr44