leylasnsy Merhaba kızlar oğlum 2 yaşında dolap uygulamasındN ayakkabı aldım 23,5 rahat olur dimi yaza kadar giyer Dimii?? Oğullarınız kaç numara giyiyor?
S_x_w leylasnsy başkasının çocuğunu boşverin😊 sizin bebeğinizin ayağı kaç numara şuanda nasıl bir hızla büyüdü mesela? Ona göre bir fikir yürüyebilirsiniz..mesela benim oğlum 1 yaşında 25 giyiyordu 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
S_x_w leylasnsy yaza kadar 23.5 olmayacaktır büyük ihtimalle..geçen kış 22 giyen kızıma 24 yazlık ayakkabılar almıştım..yaz başı biraz büyüktü ama şuanda oluyor mesela 23.5 tam geliyor benim kızıma şimdi yazlık alacak olsam 25 ten aşağı almam☺️☺️
Mizmizmyrtle leylasnsy valla vicco 22 numara aldım olmadı ayağına kinetix aldım 23 tam oldu 1 yaş 25 günlük uzunluk olarak belki yine 22 olurdu ama ayakları etli olduğu için girmiyor