Cyerg ama emzirmeniz lazım. Bebeğin güçlü emme ve çekme refleksi olmadan isterseniz dünyayı yiyin için hepsi boş. Mücadeleyi bırakmayın. Anne sütü gibisi var mı? Mamalar olmuş dünya para. Herşeyden geçtim yavrunuza yazık günah. Bırakın doğal beslensin. Olması gerekeni alsın sizden. Herhangi bir sağlık sorununuz yoksa 2 yaşına kadar emzirin bence. Emmiyor diyip vazgeçmek bebeğe haksızlık. Gerekirse emzirme danışmanlarından destek alın. İnstagram üzerinden ücretsiz danışmanlık veren dünya sayfa var. Araştırın, takip edin. Benim kızkardeşimin göğüs ucu yoktu. Düşünün o halde bile göğüs ucu çıkardılar ve 2 yıl emzirdi maşaallah ve sütü gelsin diye neler neler yaptı. Sizde azimli olun. Bırakın evi bok götürsün, bırakın misafir gelmesin ama bebeğinizle olan bu anlarınızın kıymetini bilin. Tadını çıkarın. Benim fikrim tabi…