Bebeğim 3 aylıkken covid geçirdim bende. Ona dokunmadan önce sık sık ellerimi yıkadım ve emzirirken, temas halindeyken sürekli maskem takılıydı. Yattığı odayı sık sık havalandırıp sürekli temiz tutmaya çalıştım çok şükür kendisine bulaşmadan atlattık. Çok geçmiş olsun umarım en kolay şekilde atlatırsınız. ☘️