Kbr041 ben kullandım ama fazla olmadığı sürece sıkıntı olmuyor yemek yaparken koyuyordum en fazla 20 dkk buda normal karşılanıyor doktorum tek olduğun için yemek temizlik zamanı ihtiyacın olacak anlıyorum ama fazla tutma dedi işimi halledince kaldırıyordum 1 yaşında da yürüdü çok şükür bir sıkıntısı olmadı ayarında kullanmakta fayda var saatlerce durursa illa yürümesini etkiler