Anneler merhaba. Teknoloji ile aram çok iyi. Daha doğrusu çok ilgimi çekiyor. İphone 11 in var. Ben cok ucuzken almıstım. Apple watch çok istiyorum ama bütçem yok. Almasan nolur diyebilirsnz ama hevesm cok var :)) malum phalı. Replika alıp memnun kalan var mı? Sanırım onlarn da kalitesi vrmıs. Nerden alsam memnun kalırım bilen var mı